söndag 18 april 2010

Vänskap

Ja jag vill tacka livet, som gett mig så mycket..... och massor mer förväntar jag mig innan jag går vidare till nästa dimension. Ett stort tack vill jag ge till att jag fått så många härliga vänner. Under hela helgen och inte minst ikväll har jag träffat vänner. Ikväll mycket kära vänner. Mitt liv skulle kännas väldigt fattigt om jag inte hade mina vänner som jag kan dela glädje och negativa utmaningar med.  Ni ger mig en fantastisk energi och inte minst en regelbunden möjlighet att känna och ge vänskapens kärlek. Det är så härligt att träffa vänner och känna att "bara" närheten känns värdefull och mycket energiskapande. Jag hoppas att jag klarar av att vårda mina vänner så att jag har dem även den dag då min tid är räknad på denna jord. Som med allt måste man vårde det man har för att det positivt skall utvecklas. Det fina med riktigt goda vänner är att man kan vara ifrån varandra i år men när man fysiskt träffas så känns det som igår och glädjen bara strömmar i mötet. Jag önskar alla människor förmånen att ha många vänner, det är fantastiskt berikande och helande. Än en gång ett stort TACK! för att jag har förmånen att ha världens bästa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar