onsdag 22 september 2010

Tack!

Alla som vill något får satsa mycket energi för att göra det önskvärda möjligt. Även om man har tydliga mål och ambitioner är det inte alltid så att man lyckas nå ända fram. Det som är helt klart är att det alltid är många personer som ligger bakom en framgång eller ett misslyckande.

Centerpartiet i Uppsala har efter omständigheterna gjort en mycket bra insats. Jag har tackat alla de Cenervänner som bidragit till det men gör det gärna igen, TACK!

Mitt personliga lag, min familj, har offrat mycket under de senaste månaderna. Det är beklagligt men vi var alla medvetna om att det krävdes för att mitt engagemang skulle leda till en sitution där jag under den kommande mandatperioden kan göra nytta för hela befolkningen. Jag har tackat även mina närmaste men vill även här ge uttryck för min tacksamhet för ett fantastiskt stöd. TACK! Inte minst skall jag bli en bättre pappa till mina barn nu när stormen lagt sig. Det ser jag fram mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar