tisdag 10 maj 2011

Överskattat att sova, eller?

En dag i mitt liv
Vad skall man göra av sitt liv? Vad är meningen med livet? Små frågor som är rätt roliga att reflektera över ibland. Vad tycker du är din mening med ditt liv? Idag gick jag upp tidigt och körde från Stockholm till Uppsala. Inledde dagen med att gå igenom den sista anstormningen av mejl. Därefter ett möte med en student där jag fick måla en tavla och beskriva vad välmående innebär för mig och sedan förklara vad mitt konstverk symboliserade. Därefter ut till ÅrkeFyris för en pressträff kopplat till Alliansens i Uppsalas senaste satsning på området. Därefter ett företagsbesök. Därefter en "fitness"-analys på Actic som hela Folkhälsorådet genomför och som skall följas upp med en ny status i mitten av augusti (media var med). Därefter möte med ett antal företagare. Därefter till Scandic Nord och ett medborgarmöte om dubbdäcksförbudet och hur vi försöker åtgärda de luftkvalitetsproblem som finns i innerstaden (media var med). Därefter en Centerintern aktivitet. Livet är intressant. Tycker du att livet är intressant och känns det meningsfullt? Jag undrar ibland om det är överskattat att sova. Det är dock väldigt skönt att göra det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar