måndag 25 oktober 2010

Relevans och lättare

Jag undrar hur UNT tänkt när de satt ihop sin paneldebatt kopplad till Stadsmiljöutveckling i Uppsala och utdelningen av Stadsmiljöpriset 2010. Om man skall debattera just Uppsalas stadsmiljöutveckling känns det naturligt att bjuda in någon som företräder den lokala regeringen som bestämmer.... Nu är bland andra en duktig och aktiv moderat politiker från Stockholm och en Uppsalapolitiker i opposition deltagare i panelen. Som sagt, hur tänker man då?

Efter många önskemål om att jag skall utveckla mitt bloggande kommer jag att försöka genomföra följande utveckling. Jag kommer att ge en kortare sammanfattning av mina senaste intryck och reflektioner och för de som orkar kan man sedan fördjupa sig lite i hur jag tänker. Blir det bättre? Ingen aning. Det avgör du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar