fredag 26 oktober 2012

Bästa uppdraget och broar

Meningsfullt liv
De allra flesta vill ha meningsfulla liv. Liv som fyllsmed ständig utveckling, vänskap och kärlek. Igår träffades ett gäng som nu träffats regelbundet i över tjugo år. Vi hade som vanligt väldigt trevligt. Våra samtal var utvecklande. Vi skrattade mycket. Idag är jag den enda heltidspolitikern i gänget. Jag tyckte att vi enades om att jag har det mest meningsfulla uppdraget. Uppdraget att tjäna folket och att utveckla hela vårt samhälle i en så positiv riktning som möjligt. Jag håller med om att politikeruppdraget är både hedersamt och mycket meningsfullt. Tack till gårdagens värd! Det blev inte mycket sömn, som vanligt....

Invigning av en ny bro
Idag har jag invigt en ny bro i Uppsala. Det blev en mycket trevlig tillställning där barn och unga hjälpte mig att inviga "Hamnspången". Steg för steg visar jag och övriga Alliansledningen att vi levererar ett allt attraktivare Uppsala. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar