lördag 23 juni 2012

Varför lever du?

En gång
Min personliga blogg heter trots allt mina tankar och reflektioner. Då måste man väl våga bjuda på just det även om 60% av befolkningen inte håller med eller t o m tycker att jag är dum i huvudet när jag tycker som jag gör, eller? Idag började jag dagen med att vakna upp vid en dotter som såg ut som om tåget hade kört över henne. Trots att vi försökt skydda henne mot myggor så hade de hemska sakerna, trots att den biologiska mångfalden är viktig, lyckats bita sönder henne totalt. Hon såg och ser väldigt misshandlad ut. Därefter blev det en resa till MAX och en härlig hamburgerlunch. Däretfter golf och därefter kvartsfilan i fotboll mellan Spanien och Frankrike. Därefter kom jag ihåg att nära vänner skulle inviga sin bar. Vi hade garanterat närvaro..... så det var bara att klä om och gå dit och göra vad man kan för att stämningen skall bli på topp. Efter festen vill vissa till Flustret. Våra ungdomar mjöt och drog ut i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar