fredag 7 december 2012

Idrottshjältar

Bra jobbat!
Igår tog jag och många andra möjligheten att uppleva Uppsalas första idrottsgala. Särskilt duktiga idrottsledare och idrottare hedrades med olika priser. Självklart var alla vinnare mycket duktiga, engagerade och mycket hårt arbetande personer. Det går inte att bli framgångsrik på andra sätt. Utvecklingen av Uppsalas attraktivitet fortsätter och denna nya gala bidrar attraktionsbygget. Nu har vi en företagargala som många vill delta på under våren och en idrottsgala på vintern. Alla är välkomna att delta. Därutöver har studentåret massor av festligheter där långklänning och frack är regel. Särskilt vill jag gratulera Jennie Johansson, vår mycket duktige simmerska, som både blev vald till årets idrottskvinna och årets prestation. Även Therese vill jag gratulera. Jag kan inte klippa in länken där du kan se Jennie och Therese på slottsmiddag och där jag hade förmånen att vara med. Gå gärna till www.24unt.se och gå in på "Utmaningen" och välj sedan det första inslaget från middagen på slottet. Då får du också lära dig vem Therese är! Hon kommer vi också få se mycket av framöver!

Efterfesten på All Star var också mycket trevlig! : )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar